lördag 2 februari 2013

Assignment #2 (Del 2)

"Interagera och kommunicera med andra människor (som du inte känner)"

Jag valde att försöka lära känna folk som följer mig på instagram genom en liten "lära känna" lek.
Jag började med att rita lite saker som hade med första bokstaven i mitt namn att göra,
Eggs & Earth fick det bli, för att jag älskar ägg och vill gärna se mer av världen.
Sen fick helt enkelt folk som ville fortsätta på min lilla lek..
(och nej, min engelska är inte vad den borde vara, men man gör så gott man kan osv.)





Nästa ställe som jag "sökte kontakt" med okänd folk var på appen Quizkampen.
Jag slumpade fram en motspelare och som ni ser gick det inget vidare för mig..
(Inte för hen heller) Jag försökte även få kontakt med "Grappa" genom quizkampen-chatten.
(Kände mig lite som dessa "wordfued-raggare" som man har hört ryktas om.)
Dåligt med gensvar änsålänge från Grappa.. To be continuend..


4 kommentarer:

  1. Rolig idé med instagram! Har aldrig använt mig av det direkt, borde kanske in och kika. Du kanske kan visa mig någon dag i skolan. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja det tycker jag du ska, och det kan jag absolut göra! :) Ses imån!

      Radera